یادگیری دانشجویان بر اساس نظریه یادگیری تجربی کلب: مورد مطالعه دانشجویان تعیین سبک دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز

پذیرفته شده برای پوستر XML اصل مقاله (770.71 K)
عنوان دوره: هفتمین کنگره ملی علوم ترویج و آموزش کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست پایدار
نویسندگان
1دانشجوی دکتری آموزش کشاورزی، دانشکده کشاورزی شیراز
2دانشجوی دکتری آموزش کشاورزی، دانشکده کشاورزی شیراز،
3دانش آموخته ترویج و آموزش کشاورزی، دانشکده کشاورزی شیراز
چکیده
-
کلیدواژه ها